Thursday 29 May 2014

Director Journal week 8

                      Minggu ini merupakan minggu yang penting iaitu minggu Final Shoot. Kumpulan kami berangkat ke Melaka untuk shooting kami. Memang dalam dugaan, Kami menghadapi masalah seperti orang yang homeless tidur kat tempat shoting menyebbkan shooting kami tertangguh. Tetapi , akhirnya diselesaikan juga dengan berunding dengannya. Ketika berunding dengannya, Saya berasa takut kerana saya tidak tahu apa tindakan yang dia akan lakukan terhadap saya dan saya tidak pernah berunding dengan orang yang saya tidak kenali. Tetapi, ini merupakan pengalaman yang saya perolehi untuk kegunaan masa depan jugak. Bersyukur segala berjalan dengan lancar pada final shoot.

                 Kumpulan kami telah mengadakan final shooting pada minggu ke-8 semasa cuti pertengahan semester. Kami berjaya menyelesaikan semua masalah yang berlaku semasa hari pengambaran berlangsung

No comments:

Post a Comment